Kraj

"Super Express" rozpoczyna sześciotygodniową grę zdrapkę

"Super Express" rozpoczyna nową, większą niż zwykle grę zdrapkę i przypomina o obniżeniu ceny egzemplarzowej. Obu wydarzeniom towarzyszą kampanie wyłącznie...

“Super Express” rozpoczyna nową, większą niż zwykle grę zdrapkę i przypomina o obniżeniu ceny egzemplarzowej. Obu wydarzeniom towarzyszą kampanie wyłącznie na terenie Warszawy, przygotowane przez agencję In House należącą do Media Express, wydawcy “Super Expressu” (kreacja), oraz przez SPC House of Media (zakup mediów), z którym spółka i dziennik współpracują. Celem pierwszej kampanii jest poinformowanie o grze, a drugiej – podanie pełniejszych danych o obniżce ceny dziennika. W najbliższy piątek 7 maja “Super Express” rozpocznie nową grę o większej częstotliwości niż tradycyjne zdrapki tego dziennika i większej puli wygranych. Zabawa potrwa przez sześć tygodni. Co tydzień można wygrać 41 nagród po 500 zł, 5 po 1 tys. zł, 3 po 3 tys. zł oraz jedną nagrodę główną w wysokości 10 tys. zł. Karty do gry będą dodawane do gazety dwa razy w tygodniu – w piątki i w soboty, a także rozsyłane do czytelników w Warszawie. We wtorki trafi do nich w specjalnym mailingu 50 tys. kart. Grze towarzyszy kampania wykorzystująca 150 billboardów, 25 autobusów, spoty radiowe (trzy razy w tygodniu przez sześć tygodni). Jednocześnie trwa kampania “Super Expressu”, której celem jest przypomnienie o obniżce ceny egzemplarzowej dziennika (150 billboardów, spoty radiowe trzy razy w tygodniu przez trzy tygodnie). Informacje o nowej zdrapce i o obniżce ceny za gazetę znajdują się także na tzw. uszach – nośnikach reklamowych zawieszanych na kioskach. Według danych PBC General SMG/KRC Millward Brown Co. wskaźnik czytelnictwa CCS “Super Expressu” za okres październik 2003 – marzec 2004 r. wyniósł 12,93 proc. (KP)