M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła kampania Lecha Shandy

Magdalena Lipińska | 28 czerwca 2012, 06:00

Launch nowego produktu został wsparty działaniami ATL.

                                                                                                                     

                  Lech Shandy, nowa submarka wprowadzona przez Kompanię Piwowarską w kwietniu tego roku, ruszył z nową kampanią ATL.

Nowa reklama autorstwa agencji McCann nawiązuje do orzeźwiającego smaku napoju, który jest mieszanką piwa i specjalnie przygotowanej lemoniady.

Telewizyjna kampania reklamowa jest wspierana działaniami w internecie, na outdoorze (m.in. działania ambientowe) oraz w punktach sprzedaży (materiały POSM w hurtowniach, sklepach detalicznych i lokalach gastronomicznych). Strategię i kreację kampanii opracowała agencja McCann, materiały POSM zrealizowały agencje Afekt i Locomotive, za aktywności w internecie odpowiada agencja John Pitcher Interactive, a działania public relations prowadzi agencja Q&A Consulting. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,