M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

180HB + Jung von Matt pracuje dla marki Dakea

Magdalena Lipińska | 28 czerwca 2012, 06:00

Agencja będzie odpowiadała za kampanię nowej marki producenta okien.

Agencja 180heartbeats + Jung von Matt przygotowuje kampanię launchującą markę Dakea – producenta okien dachowych. Kampania pojawi się na rynku polskim oraz rynkach angielskim, czeskim, słowackim, węgierskim i rumuńskim.

W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie identyfikacji wizualnej dla brandu, projekt strony internetowej oraz filmy prezentujące techniki sprzedaży bazujące na metodach Cialdiniego. Dodatkowo agencja stworzy prezentację sprzedażową na iPada, projekt bloga eksperckiego, fan page i kanału YouTube.
Agencja odpowiada również za oprogramowanie i projekt interaktywnych POS.

Czytaj więcej na temat: , ,