Kraj

Studziński przechodzi z Leo Burnett Warszawa do Grey Worldwide

Jacek Studziński dołączył do zespołu planowania strategicznego Grey Worldwide prowadzonego przez Macieja Tesławskiego, dyr. strategicznego. Objął stanowisko planera strategicznego. W...

Jacek Studziński dołączył do zespołu planowania strategicznego Grey Worldwide prowadzonego przez Macieja Tesławskiego, dyr. strategicznego. Objął stanowisko planera strategicznego. W planach jest powiększenie zespołu o kolejną osobę. Jacek Studziński zajmuje się planowaniem strategicznym w branży reklamowej od pięciu lat. Do Greya przeszedł z Leo Burnett Warszawa, gdzie przygotowywał strategie komunikacji dla wszystkich modeli i usług Fiat Auto Polska. Opracowywał również strategie sprzedaży i obsługi klienta dla Banku Pekao SA i Xelion Doradcy Finansowi, Nałęczowianki oraz Commercial Union. Pierwsze doświadczenia zdobywał w D’Arcy, później G7, pracując m.in. dla firm: Fiat, Avon, Era, PZU Życie, Kredyt Bank oraz Procter & Gamble (Blend-a-med, Always, Alldays). Był współautorem powstania interaktywnego działu D’Arcy Interactive oraz jego głównym strategiem. (JP)