Jacek Studziński dołączył do zespołu planowania strategicznego Grey Worldwide prowadzonego przez Macieja Tesławskiego, dyr. strategicznego. Objął stanowisko planera strategicznego. W planach jest powiększenie zespołu o kolejną osobę. Jacek Studziński zajmuje się planowaniem strategicznym w branży reklamowej od pięciu lat. Do Greya przeszedł z Leo Burnett Warszawa, gdzie przygotowywał strategie komunikacji dla wszystkich modeli i usług Fiat Auto Polska. Opracowywał również strategie sprzedaży i obsługi klienta dla Banku Pekao SA i Xelion Doradcy Finansowi, Nałęczowianki oraz Commercial Union. Pierwsze doświadczenia zdobywał w D’Arcy, później G7, pracując m.in. dla firm: Fiat, Avon, Era, PZU Życie, Kredyt Bank oraz Procter & Gamble (Blend-a-med, Always, Alldays). Był współautorem powstania interaktywnego działu D’Arcy Interactive oraz jego głównym strategiem. (JP)