Kraj

Działy marketingu P&G i Welli się łączą

Dział marketingu Procter & Gamble (P&G) łączy się z marketingiem koncernu Wella Polska. Proces ten jest wynikiem realizacji międzynarodowej umowy...

Dział marketingu Procter & Gamble (P&G) łączy się z marketingiem koncernu Wella Polska. Proces ten jest wynikiem realizacji międzynarodowej umowy zawartej między Procter & Gamble a koncernem Wella AG. Połączenie działów marketingu obejmuje tylko dywizję produktów konsumenckich Welli. W ramach integracji do firmy Procter & Gamble przejdzie część zespołu firmy Wella. Zespołem tym będzie kierował Alex Sabbag, obecny dyr. marketingu produktów kosmetycznych w Procter & Gamble. Dokładne informacje na temat liczby osób, które dołączą do powiększonego zespołu marketingu, nie zostały podane. Procter & Gamble będzie również odpowiedzialny za sprzedaż kosmetyków Welli. Zimą ub.r. i wiosną tego roku Wella przeniosła obsługę swojego budżetu do agencji współpracujących z Procter & Gamble. Budżet kreatywny firmy powierzono agencji Leo Burnett Warszawa (wcześniej była to Testardo Red Cell), a budżet mediowy – firmie MediaCom Warszawa (poprzednio Media Direction OMD). Obecnie w portfolio Wella Polska są kosmetyki konsumenckie: Viva, Decore, Safira, Wellaton i Wellaton Soft Color, Vivality, Crisan, Wellaflex, Wellaflex for Men, ShockWaves. (JD)