Kraj

Alior Bank obniży swoim klientom rachunki

Promocja ma przyciągnąć do oddziałów Alior Bank Express jeszcze więcej osób.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVjnFyw42Jko%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Alior Bank przygotował nową kampanię reklamową, w której obiecuje, że swoim klientom obniży o 10 proc. rachunki za energię elektryczną, telefon, telewizję czy internet, pod warunkiem że przyjdą je opłacić do oddziału Alior Bank Express. To nowy format mniejszych placówek Aliora rozwijany od tego roku – do końca br. ma ich być ok. 280.

Jeśli oszczędność z tego tytułu będzie mniejsza niż 10 proc., to bank zobowiązuje się wypłacić tę różnicę klientowi z własnej kieszeni. Jest jednak kilka zastrzeżeń.

Po pierwsze nie jest to stała oferta, a promocja czasowa, która potrwa tylko do końca lipca. Po drugie – oferta obejmuje rachunki tylko pięciu usługodawców: Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, Cyfrowego Polsatu, największej w kraju platformy satelitarnej, dostawcy energii elektrycznej PKP Energetyka oraz dwóch firm ubezpieczeniowych: TU Europa i ING Życie. Po trzecie – klient musi mieć w banku aktywny rachunek.   

Kampanię ATL-ową przygotowały agencja reklamowa PZL i dom mediowy Maxus.

Alior Bank obsługuje dzisiaj ponad 1,15 mln klientów, z czego ok. 90 tys. biznesowych, w 208 oddziałach własnych, ponad 320 placówkach partnerskich, a także w ponad 20 miniplacówkach Alior Bank Express. Gdy w ub.r. zaoferował wszystkim chętnym, także osobom “z ulicy”, opłacanie rachunków w swoich oddziałach bez prowizji, wielu obserwatorów nie wierzyło w tę strategię. Tymczasem bankowi się to opłaciło. Prowadzi obecnie 880 tys. kont i w ub.r. odnotował ich najszybszy wzrost wśród wszystkich banków. Zgromadził już ponad 13 mld zł depozytów, a jego portfel kredytowy przekroczył 12 mld zł.