Kraj

PZL prawdopodobnie poza przetargiem Żywca

Agencja ubiega się o budżet konkurencyjnej marki - Tyskiego.

Agencja PZL prawdopodobnie nie bierze już udziału w przetargu na markę Żywiec (Grupa Żywiec) – wynika z naszych informacji. Agencja przez ostatnie miesiące współpracowała z Żywcem na zasadach projektowych, niektóre z jej prac wciąż są w realizacji. Przetarg na obsługę ATL powinien zakończyć się w najbliższych dniach.

PZL jest natomiast w nowym przetargu dla marki Tyskie (Kompania Piwowarska), wraz z agencjami BBDO, Change Integrated, Grandes Kochonos, Grey oraz TBWA.

Grupa Żywiec nie udziela szczegółowych informacji dotyczących przetargu, zaś przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej zapewnili, że żadna z agencji biorących udział w jej przetargu nie jest w przetargu konkurencji.

W przeszłości PZL przez wiele lat współpracowała z Kompanią Piwowarską i tworzyła kampanie dla marki Żubr.