Kraj

PGE rusza z kampanią wizerunkową

Bohaterami spotów są sponsorowani przez spółkę sportowcy.

Z początkiem lipca br. w ogólnopolskich mediach ruszy kampania wizerunkowa Grupy Kapitałowej PGE. Borą w niej udział sponsorowani przez spółkę sportowcy – Anna Rogowska, Zofia Noceti-Klepacka oraz Michał Winiarski.

– Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności marki PGE i wizerunku firmy – podkreśla Katarzyna Meller, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej PGE Polska Grupa Energetyczna SA.

Koncepcja kampanii łączy ze sobą elementy animacji oraz realnego obrazu. Każdego ze sportowców wspiera inne źródło energii – w związku z tym kampania będzie miała trzy odsłony: “Wiatr” z Anną Rogowską (skok o tyczce), “Woda” z Zofią Noceti-Klepacką (windsurfing) i “Atom” z Michałem Winiarskim (siatkówka). Po zakończeniu igrzysk olimpijskich w Londynie planowana jest kontynuacja działań, którą będą wspierać dodatkowo tyczkarze Łukasz Michalski oraz Paweł Wojciechowski.

Kampania trwać będzie do 26 lipca br. 8-sekundowe billboardy sponsorskie zostaną wyemitowane w TVP1 oraz TVN24 (łącznie 274 emisje). Zaplanowano także kampanię prasową, działania w internecie oraz na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends, natomiast za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.