Kraj

IQ Marketing rozwija usługi redempcyjne

Agencja rozszerza ofertę dla marketerów przygotowaną wspólnie z siecią HDS.

Do tej pory redempcja nagród towarzyszyła głównie promocjom buy & get lub collect & get i polegała na wymianie opakowania, kodów kreskowych lub paragonów fiskalnych na nagrodę. Nowa oferta uwzględnia odbiór nagrody po okazaniu kodu alfanumerycznego wygenerowanego na stronie WWW lub wydrukowanego kuponu przesłanego mailem bądź dostępnego na stronie promocyjnej. Taki system pozwala na obsługę konkursów i promocji realizowanych w sieci, w tym w portalu społecznościowym Facebook. Często stosowany w Facebooku mechanizm konkursowy polega na przyznaniu nagrody w zamian za zaproszenie znajomych lub “polubienie” profilu danej marki. Na podstawie tego systemu agencja zrealizowała już akcje redempcyjne m.in. dla marek Dove, Knorr, Burn.
IQ Marketing oferuje również mechanizm odbioru nagród prosto z półki sklepowej w wybranym salonie prasowym.
IQ Marketing wspólnie z siecią HDS rozwija usługi redempcyjne od 2003 roku. Równolegle realizowana jest usługa Network Sampling polegająca na dystrybucji próbek w salonach Inmedio i Relay.