Kraj

4fun Media tworzy nowe działy i powiększa zespół

Właściciel kilku kanałów muzycznych wydziela działy innovation, marketing i PR oraz programming i produkcja.

4fun Media wprowadziła nową strukturę, w ramach której wyodrębniono działy: innovation, marketing i PR oraz programming i produkcja.

Dwie pierwsze struktury powstały na bazie zespołów odpowiedzialnych za PR i marketing, internet oraz digital media. Ich szefem został Mateusz Górecki, pełniący do tej pory funkcję dyrektora ds. projektów innowacyjnych. Jednym z najważniejszych celów działu jest opracowanie i wdrożenie strategii działań w tzw. multiscreen obejmującym takie platformy, jak: TV, komputer, komórka. Dział odpowiada również za współpracę marketingową i dystrybucję kontentu z operatorami kablowymi. Szefami poszczególnych komórek w dziale będą nadal: Agnieszka Zając, dyrektor PR i marketingu, Łukasz Modzelewski, dyrektor działu digital media.
Programming i produkcja zarządzany będzie przez Agnieszkę Mokras, dotychczasową dyrektor ds. programmingu. Do nowego działu włączone zostały: kreacja – której szefem jest Jarek Janas, produkcja – nadal zarządzana przez Marcina Zająca, oraz m.in. channel managerowie 4fun.TV, Rebel:TV i TV.Disco. Mokras przejęła również obowiązki dyrektora muzycznego Jarka Burdka, który rozstał się z firmą. Do nowego działu dołączyły dwie osoby. Anna Nagłowska, która objęła stanowisko talent managera. Do jej zadań należy między innymi: zapraszanie gości i gwiazd do programów, stały kontakt ze środowiskiem muzycznym, w tym wytwórniami płytowymi oraz artystami, a także koordynacja projektów specjalnych o charakterze muzycznym. Do tej pory Nagłowska w strukturach 4fun Media zajmowała się działaniami interactive na antenach kanałów grupy i teraz będzie łączyła te dwie funkcje w firmie. W zespole znalazł się również Krzysztof Czaja, który odpowiada za koordynację projektów specjalnych, takich jak współpraca z innymi nadawcami, między innymi TVN. Przez ponad 10 lat pracował w RMF FM, m.in. na stanowiskach sekretarza redakcji oraz wydawcy programów radiowych. Był redaktorem działu muzyka portalu Interia.pl.

Do zespołu grupy dołączyła również Anna Buczyńska jako sales manager. Buczyńska odpowiada za wsparcie działań sprzedażowych przy współpracy z Premium TV (TVN Media, broker grupy 4fun Media), w tym przygotowywanie ofert i prezentacji do projektów specjalnych.