Kraj

Carlsberg ruszył z kampanią na Przystanek Woodstock

Marka przygotowała specjalny konkurs, który komunikowany jest w kampanii reklamowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGMBW1T-Eti8%26feature%3Drelated%22%7D
Carlsberg Polska wystartował z nową kampanią reklamową związaną z tegorocznym Przystankiem Woodstock, którego Carlsberg jest oficjalnym sponsorem. W spocie reklamowym pojawia się Jurek Owsiak, inicjator tego festiwalu.

Na stronie Carlsberg.pl można wziąć udział w specjalnie przygotowanym konkursie. Po kliknięciu w link użytkownik przenoszony jest do aplikacji w Facebooku, gdzie może wybrać dwie opcje. Pierwsza z nich polega na przesłaniu własnej wersji melodii Carlsberga, a nagrodą dla zwycięzcy jest gitara i występ na scenie głównej Przystanku Woodstock. Wybierając drugą opcję, użytkownik może zostać menedżerem artysty. Musi on wybrać konkretną osobę i wypromować ją. Zwycięzca otrzyma 1 tys. dol., nagrodami są także tablety Samsung Galaxy Tab 2.

Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Za planowanie i zakup mediów dla Carlsberg Polska odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.