Zagranica

Peroni stworzy operę dla swojej marki

Peroni Nastro Azzurro, jeden z głównych brandów włoskiego producenta - firmy Miller, tworzy własną operę "Di Peroni". Tym działaniem ma wpisać się w część swojej strategii komunikowania "kwintesencji włoskiego dziedzictwa".

Opera plenerowa realizowana w technologii audio-wideo objedzie Wielką Brytanię jeszcze w tym roku. Jest wspierana przez kampanię reklamową i cyfrową, a także partnerstwo z “The Guardian”.

Marka komunikuje typowo włoski styl i ma na celu prezentację tradycyjnej opery w nowoczesnym stylu. Działanie jest skierowane do kluczowych demograficznie klientów i ma poszerzyć grupę odbiorców o kolejnych fanów opery.

Działalność Peroni jest częścią akcji budowania marki z naciskiem na sezon letni.

Z nieoficjalnych źródeł wynika, że rywal Heinekena planuje jeszcze rozleglejsze i głośniejsze kampanie dla swojego piwa marki premium Birra Moretti.

(MarketingWeek)