Na początku lipca ruszyła akcja outodoorowa marki Polo Cola pod hasłem “Czarny charakter”. Na 1300 nośnikach firma Zbyszko komunikuje swój produkt i stara się dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Działania związane są ze zmianą logotypu i wprowadzeniem nowych produktów. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Kredka z Lublina. Plakaty pojawiły się na nośnikach Stroera oraz w metrze. Akcja potrwa do końca lipca.
Polo Cola Slim słodzona stewią pojawiła się na rynku na początku lutego. Zastosowanie naturalnego słodzika pozwoliło obniżyć kaloryczność produktu o 50 proc.
To niejedyny produkt Zbyszko o obniżonej kaloryczności. Jak informuje Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu Zbyszko, w lipcu przez kanały Clear Channel, akcję sponsoringową podczas “Top Trendy” w Polsacie i komunikację w pismach kobiecych, jak “Viva!” i “Party”, Zbyszko będzie reklamował wodę Veroni również słodzoną stewią. Produkt dostępny jest w regularnej sprzedaży od czerwca. Producent odświeżył też wygląd etykiety oraz poszerzył ofertę o nowe smaki wzbogacone pierwiastkami i witaminami (grejpfrut magnez, jabłko cynk, brzoskwinia błonnik, truskawka wapń, cytryna z acerolą i witamina C).