Kraj

Relaunch Polo Coli na miejskich nośnikach

Zbyszko przypomina o marce i słodzi swoje produkty stewią.

Relaunch Polo Coli na miejskich nośnikach
Na początku lipca ruszyła akcja outodoorowa marki Polo Cola pod hasłem “Czarny charakter”. Na 1300 nośnikach firma Zbyszko komunikuje swój produkt i stara się dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Działania związane są ze zmianą logotypu i wprowadzeniem nowych produktów. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Kredka z Lublina. Plakaty pojawiły się na nośnikach Stroera oraz w metrze. Akcja potrwa do końca lipca.

Polo Cola Slim słodzona stewią pojawiła się na rynku na początku lutego. Zastosowanie naturalnego słodzika pozwoliło obniżyć kaloryczność produktu o 50 proc.

To niejedyny produkt Zbyszko o obniżonej kaloryczności. Jak informuje Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu Zbyszko, w lipcu przez kanały Clear Channel, akcję sponsoringową podczas “Top Trendy” w Polsacie i komunikację w pismach kobiecych, jak “Viva!” i “Party”, Zbyszko będzie reklamował wodę Veroni również słodzoną stewią. Produkt dostępny jest w regularnej sprzedaży od czerwca. Producent odświeżył też wygląd etykiety oraz poszerzył ofertę o nowe smaki wzbogacone pierwiastkami i witaminami (grejpfrut magnez, jabłko cynk, brzoskwinia błonnik, truskawka wapń, cytryna z acerolą i witamina C).