Zagranica

Ucieczka ze SPA od Carlsberga [wideo]

Producent piwa wystartował z nową linią komunikacji, jednak ponownie ma ona charakter lifestyle'owy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAtK2qImqBQs%22%7D
Carlsberg rozpoczął kampanię reklamową, na potrzeby której wyprodukowano film reklamowy “The Crate Escape”. W ramach kampanii użytkownicy Facebooka mogą za pomocą aplikacji wziąć udział w konkursie i wygrać weekend, którego scenariusz wymyślą sami. Zwycięzca będzie mógł zrealizować swoje plany razem z dwojgiem znajomych w europejskim mieście, które wybierze.

Kreację kampanii przygotowała agencja Fold7. Carlsberg Polska nie ma obecnie w planach wykorzystania kampanii “The Crate Escape” – twierdzą przedstawiciele marketera w Polsce.