Kraj

Suzuki wesprze sprzedaż modelu Liana kampanią reklamową w mediach

Suzuki Motor Poland kończy przygotowania do polskiego debiutu modelu Suzuki Liana. Oficjalna premiera zapowiadana jest na 19 maja br. Na...

Suzuki Motor Poland kończy przygotowania do polskiego debiutu modelu Suzuki Liana. Oficjalna premiera zapowiadana jest na 19 maja br. Na ten dzień Suzuki Motor Poland przygotowuje imprezę promocyjną dla Liany. Od tego momentu klienci będą mogli oglądać nowy samochód w salonach Suzuki. Na koniec maja br. firma planuje natomiast rozpoczęcie działań mediowych wspierających debiut rynkowy samochodu. Decyzje dotyczące doboru mediów do kampanii nie zostały jeszcze podjęte. Planowaniem i zakupem mediów dla Suzuki Motor Poland zajmuje się PanMedia Western, a kreacją agencja reklamowa Wizard. Suzuki Motor Poland sprzedała w ub.r. 3064 nowe auta (rok wcześniej – 2653; dane: Samar), na reklamę wydała 3,3 mln zł (Expert Monitor). (MG)