Kraj

Statoil zaprasza na hot dogi, kampanię przygotowała Art FM

Statoil Polska rozpoczęła kampanię przygotowaną przez agencję Art FM. Założeniem kampanii jest promowanie stacji benzynowych Statoil jako miejsca, gdzie można...

Statoil Polska rozpoczęła kampanię przygotowaną przez agencję Art FM. Założeniem kampanii jest promowanie stacji benzynowych Statoil jako miejsca, gdzie można się na chwilę zatrzymać, odpocząć i smacznie zjeść (w szczególności chrupiącego hot doga). Kreacja nawiązuje do znaków drogowych ilustrujących odpowiednie hasła reklamowe (“Skręcaj z drogi po hot dogi” i “Prosta droga do hot doga”). Planowaniem i zakupem mediów do kampanii, która potrwa do połowy czerwca br., zajął się PanMedia Western. Kreację przygotował team kreatywny Łukasz Markiewicz i Michał Gajewski. Kampania prowadzona jest na billboardach przy stacjach Statoil oraz w prasie, radiu i internecie. Dodatkowym wsparciem są materiały POS. (MG)