Kraj

Aryton z nową strategią marki

Do firmy dołączają nowe osoby.

Firma odzieżowa Aryton wdraża nową strategię marki. Stawia przede wszystkim na wysoką jakość oferowanych produktów. Marketer zatrudnia nowe osoby i rozpoczyna współpracę z agencją.

Pracę w Arytonie rozpoczął Paweł Bieńkowski, który od 17 lat zajmuje się budowaniem oraz wdrażaniem strategii działań komunikacji marketingowej i PR. Do tej pory pracował m.in. dla: Sony Music, Fiat Auto, Grupa ITI, L’Oreal Paris, Canal+. Od siedmiu lat prowadzi własną agencję PR.

Do zespołu marketingu Arytona dołączył Tomasz Gardziewicz, który będzie pełnił funkcję brand managera. Gardziewicz był wcześniej związany z branżą odzieżową, w latach 2004-2009 pracował w LPP SA, gdzie był m.in. kierownikiem biura marketingu marki Cropp oraz kierownikiem ds. projektów marketingowych, potem przez rok był brand managerem Scotch & Soda, a ostatnie trzy lata pracował w biurze marketingu towarzystwa ubezpieczeniowego Ergo Hestia.

Marka Aryton umacnia też współpracę ze znaną stylistką, dziennikarką mody Martą Kalinowską. Kalinowska stała na czele działu mody w magazynie “Elle”. Zakres współpracy dotyczy cyklu szkoleń kadry sprzedażowej oraz istotnego wpływu na kolekcję marki.

Jednym ze strategicznych celów marki jest intensyfikacja działań w ramach e-marketingu. W związku z tym nawiązano współpracę z firmą AMP Media, która będzie partnerem dla marki Aryton w obszarze e-commerce. Premiera nowego serwisu marki będzie miała miejsce w ostatniej dekadzie sierpnia br.

Aryton ma ponad trzydzieści salonów w całej Polsce. W tym roku planuje dalszy rozwój sieci w najważniejszych centrach handlowych.