Zagranica

Ostatni odcinek serialu "Przyjaciele" budzi emocje u reklamodawców

Emisja ostatniego odcinka serialu komediowego "Przyjaciele" ("Friends") wywołała ogromne emocje wśród reklamodawców. Za 30-sekundowy spot reklamowy trzeba będzie zapłacić ok....

Emisja ostatniego odcinka serialu komediowego “Przyjaciele” (“Friends”) wywołała ogromne emocje wśród reklamodawców. Za 30-sekundowy spot reklamowy trzeba będzie zapłacić ok. 100 tys. funtów, czyli o 70 proc. więcej niż w trakcie nadawania dotychczasowych odcinków. Ostatni z nich wyemituje brytyjski kanał telewizyjny Channel 4 pod koniec maja br. Wśród marketerów najbardziej zainteresowanych zakupem czasu reklamowego w trakcie finału “Przyjaciół” znajdują się operatorzy telefonii komórkowej i producenci samochodów. Jego widownia składa się z osób w przedziale wiekowym 16-34 lata. Odcinki ostatniej serii były oglądane w Wielkiej Brytanii średnio przez 4,5 mln widzów. Dla porównania – widownia serialu “Seks w wielkim mieście” (“Sex and the City”) wyniosła przeciętnie 3,2 mln widzów. (“BrandRepublic”)