Kraj

ReachLocal wkracza na polski rynek

Agencja zajmuje się marketingiem internetowym dla sektora MŚP.

ReachLocal Inc., agencja oferująca rozwiązania z zakresu marketingu internetowego dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), ogłosiła, że uruchamia oddziały w Europie Środkowej i Wschodniej w modelu franczyzy. Partnerem ReachLocal została firma OxataSMB, której właścicielem jest Peter Wiedemann, dyrektor generalny Ataxo. Oprócz Polski umowa obejmuje także Słowację, Czechy, Węgry i Rosję.

ReachLocal sięga po franczyzę, aby szybko i przy rozsądnym nakładzie kosztów wkroczyć na rynek wschodnioeuropejski i wykorzystać swoją europejską infrastrukturę do rozwijania kolejnych przedsięwzięć w podobnym modelu.

OxataSMB będzie sprzedawać oraz wykonywać usługi pod marką ReachLocal w każdym z krajów objętych umową. Franczyza zakłada wdrożenie modelu sprzedaży bezpośredniej ReachLocal, opartego na sieci regionalnych konsultantów ds. marketingu internetowego, wykorzystujących platformę technologiczną ReachLocal.

ReachLocal proponuje pakiet rozwiązań związanych z marketingiem internetowym, w tym rozwiązania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach (ReachSearch), obecności w sieci (ReachCast), reklamy bannerowej (ReachDisplay), analizy marketingu internetowego (TotalTrack) i obsługi chatów (TotalLiveChat). ReachLocal dociera ze swoimi usługami do małych i średnich firm dzięki połączeniu opatentowanej platformy technologicznej i sprzedaży bezpośredniej prowadzonej przez konsultantów ds. marketingu internetowego oraz przez wybranych zewnętrznych sprzedawców i agencje. Główną siedzibą ReachLocal jest Woodland Hills CA, a oddziały firmy znajdują się w Ameryce Północnej, Australii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii i Japonii.