Zagranica

McCann przygotuje kampanię on-line dla VitaGo.

Frankfurckiemu oddziałowi agencji McCann-Erickson Worldwide został powierzony wart 10 mln USD budżet nowej niemieckiej firmy, oferującej sprzedaż kosmetyków za pośrednictwem...

Frankfurckiemu oddziałowi agencji McCann-Erickson Worldwide został powierzony wart 10 mln USD budżet nowej niemieckiej firmy, oferującej sprzedaż kosmetyków za pośrednictwem Internetu, o nazwie VitaGo. W ostatecznej fazie przetargu brały również udział: BBDO Worldwide z Duesseldorfu oraz D’Arcy z Hamburga. VitaGo. oferuje około 15 tys. kosmetyków oraz odżywek dla sportowców. Za dostawę zamówienia powyżej 28 USD nie jest pobierana dodatkowa opłąta. VitaGo. zapowiedziała rozszerzenie działalności, w lutym przyszłego roku zamierza rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii, Francji oraz we Włoszech.