ING Bank Śląski reklamuje swoje konta internetowe Direct hasłem “internetowi mają lepiej”. Wierny tej maksymie angażuje się marketingowo w akcje umożliwiające korzystanie z darmowych hot spotów (bezprzewodowego internetu WiFi).
W MMP24 9 maja br. pisaliśmy o projekcie, w którym bank wyposażył w hot spoty pojazdy komunikacji miejskiej w 13 miastach.
Marketer postanowił rozwinąć ten projekt, tyle że tym razem zorganizował “stacjonarne” strefy darmowego internetu wyposażone w namioty, leżaki i pufy w sześciu nadmorskich kurortach: Sopocie, Juracie, Kołobrzegu, Rewalu, Łebie i Ustce. Akcja potrwa do końca wakacji i jest częścią prowadzonej przez bank kampanii reklamowej pt. “WiFi Express”, promującej wspomniane internetowe konta Direct.
Aby rozpropagować tę akcję w mediach społecznościowych, bank zorganizował w Facebooku konkurs, który ma wyłonić czterech “ambasadorów internetu”. Bank zasponsoruje im wyprawę po swoich “plażach WiFi” – bezpłatny dojazd, noclegi w hotelach oraz 1 tys. zł kieszonkowego, a także nagrodzi tabletami Samsung Galaxy Tab 2. Ich zadaniem będzie prezentowanie plażowiczom ciekawych sposobów wykorzystania internetu w różnych sytuacjach.