Kraj

Money.pl i Konfederacja Pracodawców Polskich będą doradzać przedsiębiorcom

Konfederacja Pracodawców Polskich (KPP) i internetowy serwis o tematyce finansowej i gospodarczej Money.pl zawarły umowę o współpracy. Jej efektem mają...

Konfederacja Pracodawców Polskich (KPP) i internetowy serwis o tematyce finansowej i gospodarczej Money.pl zawarły umowę o współpracy. Jej efektem mają być przygotowywane i publikowane na stronach serwisu i kpp.org.pl odpowiedzi na najczęściej zadawane przez przedsiębiorców pytania takie jak np: Jak polski biznes może poradzić sobie z konkurencją w poszerzonej Unii Europejskiej? Jakie mechanizmy rządzą polską gospodarką? Które z nowych przepisów ułatwią, a które utrudnią prowadzenie firmy? Kto jest uczciwym partnerem w interesach? Jak skutecznie pozyskać środki finansowe z UE? KPP i Money.pl będą wspólnie przygotowywać ankiety na temat tego, jak przedsiębiorcy oceniają kondycję polskiej gospodarki, co ich niepokoi, a co cieszy i co im najbardziej przeszkadza w prowadzeniu biznesu. Na ich podstawie zostaną przygotowane raporty analizujące opinie przedsiębiorców i konsumentów, a wnioski eksperci KPP wykorzystają w czasie dyskusji nad ważnymi dla rozwoju gospodarki zmianami prawa m.in. z przedstwicielami administacji rządowej. KPP to najstarsza i największa z ogólnopolskich organizacji pracodawców. Należą do niej zarówno przedsiębiorstwa (85 proc. z nich to firmy prywatne), jak i związki i federacje pracodawców (reprezentujące ok. 4,5 tys. przedsiębiorstw, zatrudniające ok. 15 proc. ogółu pracowników zatrudnionych w Polsce poza rolnictwem). Celem Konfederacji jest reprezentowanie interesów pracodawców wobec administracji rządowej (np. w Komisji Trójstronnej) i innych partnerów społecznych zarówno na szczeblu ogólnokrajowym, jak i regionalnym. Money.pl to serwis informacyjny oraz platforma oferująca produkty i usługi finansowe online. Miesięcznie odwiedza go ponad 301 tys. użytkowników (źródło: gemiusAudience – próba styczeń 2004 r.), co plasuje go na pierwszej pozycji wśród portali finansowych i biznesowych pod względem popularności (kolejne są: Infor – 258 tys., Bankier.pl – 208 tys., Parkiet – 65 tys., Puls Biznesu – 60 tys. unikalnych użytkowników, wg tych samych badań). (MB)