Kraj

Peugeot rusza z kampanią olimpijską

Sprzedaż limitowanej serii marketer wspiera konkursem.

Peugeot Polska jako sponsor polskiej reprezentacji olimpijskiej z okazji zbliżających się XXX Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie przygotował kampanię promującą limitowaną serię olimpijską swoich produktów.

Seria ta obejmuje następujące modele Peugeota: 308, 308 Kombi, 3008, 5008 oraz Partner Tepee. Wszystkie mają metalizowany lakier, ozdobne nakładki na progach oraz specjalną olimpijską plakietkę umieszczoną na przednich drzwiach.

Kampania promująca serię olimpijską potrwa do 15 sierpnia br. Obejmuje outdoor, prasę, radio, internet i social media. Odpowiadają za nią agencje Euro RSCG (kreacja) i Media Direction OMD (media).

Kampanii towarzyszy konkurs dla klientów. Aby wziąć w nim udział, należy odbyć jazdę testową wybranym modelem i odebrać kupon z kodem, a następnie zarejestrować się przy użyciu otrzymanego kodu na stronie WWW.

Główną nagrodą konkursu będzie wyjazd zwycięzcy wraz z osobą towarzyszącą do Londynu na zakończenie igrzysk. Wśród nagród są też m.in. zaproszenia na uroczystą galę z udziałem przedstawicieli polskiej reprezentacji olimpijskiej.