Kraj

Wasa będzie reklamować nowe produkty Wasę Muesli i Wasę 7 zbóż

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. przeprowadzi kampanie reklamowe dwóch nowych wariantów produktów marki Wasa. W czerwcu ruszy telewizyjna kampania...

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. przeprowadzi kampanie reklamowe dwóch nowych wariantów produktów marki Wasa. W czerwcu ruszy telewizyjna kampania reklamowa pieczywa chrupkiego Wasa Muesli. Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, a adaptację spotu przygotowała agencja Upstairs Young & Rubicam. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Mediaedge:cia. W lipcu br. ruszy prasowa kampania promująca pieczywo lekkie Wasa 7 zbóż. Za przeprowadzenie tej kampanii odpowiadają również agencje Upstairs Young & Rubicam i Mediaedge:cia. Akcja reklamowa produktu Wasa 7 zbóż zostania wzbogacona także o promocję konsumencką. Termin trwania obu kampanii oraz wysokość ich budżetu nie zostały podane. Wasa Muesli to pieczywo chrupkie o słodkim owocowym smaku. Grupą docelową tej grupy produktów są kobiety w wieku 25-39 lat, mieszkające w miastach, mające średnie i wyższe dochody. Grupa pieczyw lekkich, do których zalicza się Wasa 7 zbóż, kierowana jest do młodszej grupy docelowej, 15-29 lat. Według danych ACNielsen za IV 2003 – III 2004 produkty marki Wasa posiadają 38 proc. w segmencie tzw. suchego pieczywa. W segmencie pieczywa chrupkiego Wasa posiada 88 proc. udziałów, a w grupie pieczywa lekkiego – 65 proc. (JD)