Kraj

Juliette Binoche dalej pracuje dla Crédit Agricole

Bank chce wykorzystywać reklamowo wizerunek aktorki także w 2013 r.

Juliette Binoche dalej pracuje dla Crédit Agricole
Francuska aktorka Juliette Binoche, która była twarzą reklamową rebrandingu Lukas Banku na markę Crédit Agricole, powróci w nowej odsłonie kampanii. Bank zmienił nazwę we wrześniu, a kampania ruszyła w połowie października ub.r.

W ciągu trzech dni zdjęciowych w Warszawie bank kręci nowe spoty. Jeszcze w sierpniu planuje rozpoczęcie działań reklamowych – na początek odsłoną o charakterze wizerunkowym, w której będzie przekonywał, że “to był dobry rok dla klientów Crédit Agricole”. Spot będzie informował także, że po rebrandingu firma z instytucji consumer finance zmienia się w bank o pełnej ofercie. Po 2-3 tygodniach fazy wizerunkowej bank uruchomi kolejne odsłony – tym razem już produktowe, m.in. kredytów gotówkowych.

Za realizację kampanii Crédit Agricole z Juliette Binoche odpowiadają agencja reklamowa NestPoint, studio filmowe Bomaye i dom mediowy MEC.

Przedstawiciele Crédit Agricole zapowiadają, że w najbliższych miesiącach bank będzie mocno aktywny reklamowo. Konkretnych kwot nie zdradzają, ale Jędrzej Marciniak, członek zarządu Crédit Agricole Bank Polska, szacuje, że na koniec roku bank znajdzie się w okolicach 10. miejsca na liście największych banków, jeśli chodzi o wydatki reklamowe (share-of-spend).

Przed wprowadzeniem marki Crédit Agricole jej znajomość wśród Polaków była marginalna – w badaniach spontanicznie rozpoznawało ją 1,5 proc. badanych, natomiast po pierwszej odsłonie kampanii (1,5 miesiąca) wzrosła do 14 proc. Z kolei znajomość wspomagana przed rozpoczęciem działań wynosiła ok. 20 proc., bank liczył zaś, że w ciągu 2,5 miesiąca (do końca ub.r.) zdoła ją podwoić. Udało mu się to dużo szybciej, bo już po niespełna miesiącu. Według badań z maja br. wspomagana znajomość nowego brandu sięgała nawet 76 proc. (osiągnięcie takiego wyniku bank prognozował po trzech latach).
Crédit Agricole Bank Polska ma obecnie około  440 oddziałów.