Agencja reklamowa RD Group przygotowała wsparcie marketingowe dla launchu rynkowego “Nowej encyklopedii powszechnej PWN”. Produkt adresowany jest do osób w wieku 25-35 lat, działania mają dotrzeć do dwóch grup: młodszych konsumentów, którzy po raz pierwszy kupują swoją encyklopedię (np. jako “wyposażenie” mieszkania), i osób, które nabywają ten produkt jako prezent np. dla dzieci i wnuków. Kampania ATL przebiega w prasie i obejmuje m.in. “Gazetę Wyborczą”, “Newsweek”, “Politykę” oraz “Wiedzę i Życie”. Kampania potrwa do połowy czerwca. Zakupem mediów zajmuje się RD Group. Działania BTL to przede wszystkim materiały POS i konkurs dla internautów. Launch produktu będzie miał także w najbliższym czasie wsparcie PR. Agencja RD Group zdobyła klienta po przetargu rozstrzygniętym w lutym, brało w nim udział łącznie 8 agencji. (TW)