Kraj

Wydawnictwa Naukowe PWN promują "Nową encyklopedię powszechną PWN"

Agencja reklamowa RD Group przygotowała wsparcie marketingowe dla launchu rynkowego "Nowej encyklopedii powszechnej PWN". Produkt adresowany jest do osób w...

Agencja reklamowa RD Group przygotowała wsparcie marketingowe dla launchu rynkowego “Nowej encyklopedii powszechnej PWN”. Produkt adresowany jest do osób w wieku 25-35 lat, działania mają dotrzeć do dwóch grup: młodszych konsumentów, którzy po raz pierwszy kupują swoją encyklopedię (np. jako “wyposażenie” mieszkania), i osób, które nabywają ten produkt jako prezent np. dla dzieci i wnuków. Kampania ATL przebiega w prasie i obejmuje m.in. “Gazetę Wyborczą”, “Newsweek”, “Politykę” oraz “Wiedzę i Życie”. Kampania potrwa do połowy czerwca. Zakupem mediów zajmuje się RD Group. Działania BTL to przede wszystkim materiały POS i konkurs dla internautów. Launch produktu będzie miał także w najbliższym czasie wsparcie PR. Agencja RD Group zdobyła klienta po przetargu rozstrzygniętym w lutym, brało w nim udział łącznie 8 agencji. (TW)