Zagranica

Tesco wywoła wojnę paliwową?

Sieć chce podnieść sprzedaż FMCG dzięki zniżce na zakup benzyny.

Sieć organizuje promocję – za litr benzyny klienci zapłacą nawet o 50 pensów mniej, jeśli zdecydują się na produkty konkretnych marek, jak Heinz czy Nescafe.

Klienci otrzymają zniżkę 10 pensów za litr za zakup każdego produktu z listy markowych towarów. Rabaty mogą się łączyć, pozwalając klientom zaoszczędzić nawet 50 centów na litrze. 

Tesco jest zdania, że to wyjątkowo korzystna promocja: takich cen paliwa klienci nie widzieli od 2008 r., kiedy to ceny benzyny zaczęły gwałtownie piąć się w górę.

W Wielkiej Brytanii tego typu promocje są popularne, ale dotychczas najbardziej korzystna w sieci stacji Fuel Britannia oferuje 6 pensów na litrze, pod warunkiem zrobienia zakupów na stacji o wartości 40 funtów. W Tesco klient musi wydać minimum 7 funtów, żeby otrzymać zniżkę w wysokości 10 pensów na litrze.  

(Marketing Week)