Kraj

Wars skorzysta z crowdsourcingu

Tradycyjna marka kosmetyków dla mężczyzn chce odmłodzić grupę docelową.

Z okazji 40. rocznicy istnienia na polskim rynku marki Wars spółka Miraculum rozpoczyna zintegrowane działania marketingowe o charakterze wizerunkowo-produktowym, które mają na celu odświeżenie wizerunku marki oraz poszerzenie grupy odbiorców o młodych mężczyzn. Konkurs filmowy pt. “Męski świat” przeprowadzony na platformie crowdsourcingowej MillionYou.com będzie elementem otwierającym kampanię, a spoty, które powstaną na zamówienie serwisu, zostaną wykorzystane przez Miraculum w dalszej komunikacji. W filmach można, choć nie jest to obowiązkowe, wykorzystać gamę produktów Wars: kremy do golenia, kremy po goleniu, płyny po goleniu, płyny pod prysznic, maszynki do golenia. Maksymalny czas trwania filmu to 30 sekund.

Projekt jest efektem konkursu dla markerów “Shoot the brand – nakręć swoją markę” rozstrzygniętego na początku lipca br. Jego organizatorami były agencja DigitalOne i platforma crowdsourcingowa MillionYou.com. Dzięki wygranej marka Wars może zorganizować konkurs dla filmowców na platformie MillionYou.com oraz darmową kampanię w tym serwisie.