Kraj

V&P wprowadza nowe narzędzia strategiczne i rozwija firmę w Warszawie

Poznańska agencja V&P zwiększa siły warszawskiego oddziału. Dotychczas był tu obecny jedynie dział klienta i promocji, teraz powstała także kreacja,...

Poznańska agencja V&P zwiększa siły warszawskiego oddziału. Dotychczas był tu obecny jedynie dział klienta i promocji, teraz powstała także kreacja, strategia i dział DTP. Agencja w Warszawie zatrudnia obecnie 10 osób (plus administracja). Decyzja o umocnieniu warszawskiej filii związana była z wygraniem przez agencję w 2003 r. kilku poważnych klientów (m.in. Era Tak Tak – BTL, Scandinavian Tobacco), rozszerzył się też zakres współpracy m.in. z Unileverem i Coty. Łukasz Wiewiórski, strategic planning director V&P, pełni teraz równolegle funkcję dyr. zarządzającego warszawskiego oddziału.

Agencja zmienia także nieco swoją identyfikację wizualną, rezygnując z członu “Agencja Reklamowa”. “Wydaje nam się, że podkreślanie tego, w jakim biznesie się obracamy, już nie jest potrzebne” – powiedziała Katarzyna Łakińska, dyr. generalna V&P. Do identyfikacji wizualnej agencji wprowadzony został natomiast dodatkowy element – żółty trójkąt. Nawiązuje on do narzędzi strategicznych, jakie agencja wprowadza. “Wiąże się to ze zmianą wizerunku, jaka jest realizowana. Przez ostatnie lata byliśmy postrzegani jako agencja BTL – powiedziała Łakińska – i faktycznie, niemal 70 proc. naszego biznesu to był BTL. Teraz chcemy jasno określić swoją pozycję jako agencji through the line, czyli zajmującej się kompleksową obsługą marki. Nie rezygnujemy z BTL-u, ale chcemy rozwinąć naszą ofertę ATL-ową”. Zebranie całości doświadczeń agencji w pracy z markami, zarówno w dziedzinie ATL-u, jak i BTL-u, doprowadziło do uporządkowania istniejących w agencji narzędzi strategicznych i metodologii działania pod wspólną nazwą VIP (Very Important Point). “W skrócie sprowadza się to do skupienia się na najważniejszym punkcie w marce i samym przekazie” – mówi Łakińska. Dotarcie do najważniejszego punktu w komunikacji przybrało graficzną formę trójkąta będącego teraz firmowym logo agencji V&P. (AMS)