Kraj

Fiat nie będzie rekrutował na stanowisko dyr. marketingu

Część obowiązków Marka Kisza przejął Jacek Nawara.

Po tym jak Marek Kisz, dyrektor marketingu Fiat Auto Polska, awansował w strukturach tej firmy (obecnie jest CEO Fiata w Czechach i na Słowacji, o czym pisaliśmy w MMP24 z dn. 16 kwietnia br.), importer nie będzie prowadził rekrutacji na stanowisko szefa marketingu.

Jego dotychczasowe obowiązki rozdzielono w FAP. Obowiązki dyrektora ds. komunikacji wielomarkowej pełni Jacek Nawara, media & advertising director. Nawara przejął obowiązki w zakresie promocji i reklamy, koordynuje funkcje reklamowe multibrand, odpowiada za reklamę marek Fiat i Abarth oraz za komunikację pozostałych brandów w portfolio Fiata: Abartha, Fiata, Lancii, Alfy Romeo i Jeepa.
Sprawy związane z zarządzaniem produktem realizują natomiast poszczególni brand managerowie.