Zagranica

Unilever wybrał krótką listę agencji w globalnym przetargu marki Flora

Koncern Unilever wybrał trzy agencje reklamowe, które będą uczestniczyć w kolejnym etapie przetargu reklamowego dotyczącego obsługi globalnego budżetu marki margaryny...

Koncern Unilever wybrał trzy agencje reklamowe, które będą uczestniczyć w kolejnym etapie przetargu reklamowego dotyczącego obsługi globalnego budżetu marki margaryny Flora. Na krótkiej liście znalazła się agencja reklamowa Lowe, dotychczas obsługująca brand, oraz Ogilvy & Mather i Bartle Bogle Hegarty. Przetarg dotyczy nie tylko Flory, ale także jej wariantu zawierającego niską zawartość cholesterolu – marki Pro Activ. Lowe obsługuje budżet reklamowy margaryn Flora od 1999 r., kiedy to agencja została połączona z Ammirati Puris Lintas, która była odpowiedzialna za wprowadzenie marki na rynki światowe w 1969 r. (“BrandRepublic”)