Kraj

Nutricia Polska prowadzi promocję konsumencką produktów BoboVita

Nutricia Polska prowadzi do lipca br. promocję konsumencką produktów BoboVita. Promocja dostała wsparcie reklamowe zaplanowane na maj i czerwiec br....

Nutricia Polska prowadzi do lipca br. promocję konsumencką produktów BoboVita. Promocja dostała wsparcie reklamowe zaplanowane na maj i czerwiec br. w pięciu głównych stacjach telewizyjnych, we wszystkich pięciu magazynach dla rodziców, w prasie handlowej. Za kreację ATL i BTL odpowiada agencja reklamowa Arip, za planowanie i zakup mediów – Brand & Media OMD. Jak przekazał Bogdan Markiewicz, PR manager w agencji Arip, wykorzystywany jest ubiegłoroczny spot, do którego dokręcono w dwóch wersjach informacje o bieżącej promocji. Nutricia Polska organizuje zakrojoną na dużą skalę akcję promocyjną po raz trzeci, ale tym razem wyraźnie zwiększono pulę nagród. Do wygrania są m.in. trzy samochody Renault Megane, podczas gdy w poprzednich promocjach do wygrania było jedno auto. Poza tym wśród nagród jest 300 rowerków dla dzieci, 3000 plecaków. Aby wziąć udział w promocji, trzeba wysłać siedem kodów kreskowych z opakowań produktów marki BoboVita. Informacje o promocji są także w punktach sprzedaży oraz na opakowaniach (nalepki i ulotki przy nakrętkach butelek i słoiczków). (KP)