Kraj

Repozycjonowanie AdTaily

Kontrolowana przez Agorę sieć zmienia wizerunek i współpracuje z firmą Struq.

Sieć reklamowa AdTaily nawiązała współpracę z firmą Struq, zajmującą się spersonalizowanym retargetingiem. AdTaily dzięki technologii udostępnianej przez Struq będzie oferować swoim klientom narzędzia zapewniające tworzenie kreacji reklamowych dostosowanych do użytkowników, którym są wyświetlane.

Poprzez nawiązanie współpracy AdTaily chce zmienić swój wizerunek na rynku reklamy internetowej. Pragnie być postrzegana jako nowoczesna sieć reklamowa, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom skutecznie monetyzuje działalność reklamową w serwisach internetowych. Nie chce być dłużej identyfikowana jako startup zrzeszający małe witryny, blogi, tzw. długi ogon.

Z narzędzi dostarczanych przez AdTaily korzysta obecnie 12 tys. reklamodawców, którzy emitują swoje reklamy u ponad 36 tys. zarejestrowanych wydawców serwisów internetowych. Według badania Megapanel PBI/Gemius (styczeń 2012) reklamy AdTaily generują 1,28 mld odsłon miesięcznie, docierając do 12,9 mln realnych użytkowników, co stanowi 67,45 proc. wszystkich polskich internautów.

Udziałowcem AdTaily jest Agora. Sieć została wcielona do wydawnictwa w lipcu 2009 r. Wtedy Agora kupiła 50,27 proc. udziałów w tej spółce. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, jaki pakiet udziałów obecnie posiada Agora, jednak wiadomo, że jest to pakiet większościowy.