Kraj

Startuje nowa kampania Axe

Agencja Red8 Digital prowadzi kampanię pod hasłem "Wymień anioła".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyJWq3GC8JpQ%26feature%3Drelmfu%22%7D
Akcja promocyjna nawiązuje do ubiegłorocznej edycji kampanii (“Upadną nawet anioły”) przygotowanej dla marki koncernu Unilever. Axe zmienia dotychczasową strategię komunikacji: “najbardziej flirciarska marka na rynku będzie mówiła o rozstaniach. (…) W naszej nowej kampanii mówimy: rozstania nie muszą być złe” – mówi Paweł Góźdź, brand leader Axe.

Red8 uczestniczyła w przygotowaniu strategii i kreacji akcji, a także przygotowaniu “Rozstaniowozu” (samochód, który pozwala wybaczyć kolejne rozstania i ma przyciągać kolejne “anioły”). Marketer stworzył również specjalną stronę internetową, spoty reklamowe i odpowiada za organizację eventów, które wspierają działania internetowe.  

Osnową kampanii jest konkurs, w którym można wygrać wersję cabrio Forda Mustanga z 1965 r. w zamian za kreatywną propozycję “rozstania z aniołem”. W konkursie można również wygrać iPady, limitowaną pościel Axe i koszulki z anielskimi grafikami.

Konkurs potrwa do 23 września.