Akcja promocyjna nawiązuje do ubiegłorocznej edycji kampanii (“Upadną nawet anioły”) przygotowanej dla marki koncernu Unilever. Axe zmienia dotychczasową strategię komunikacji: “najbardziej flirciarska marka na rynku będzie mówiła o rozstaniach. (…) W naszej nowej kampanii mówimy: rozstania nie muszą być złe” – mówi Paweł Góźdź, brand leader Axe.
Red8 uczestniczyła w przygotowaniu strategii i kreacji akcji, a także przygotowaniu “Rozstaniowozu” (samochód, który pozwala wybaczyć kolejne rozstania i ma przyciągać kolejne “anioły”). Marketer stworzył również specjalną stronę internetową, spoty reklamowe i odpowiada za organizację eventów, które wspierają działania internetowe.
Osnową kampanii jest konkurs, w którym można wygrać wersję cabrio Forda Mustanga z 1965 r. w zamian za kreatywną propozycję “rozstania z aniołem”. W konkursie można również wygrać iPady, limitowaną pościel Axe i koszulki z anielskimi grafikami.
Konkurs potrwa do 23 września.