Kraj

Murator promuje serwis Se.pl

Działania reklamowe potrwają do końca tego miesiąca.

Murator promuje serwis Se.pl
Rozpoczęła się kampania promująca serwis Se.pl. Skierowana jest do młodych ludzi, którzy poszukują w internecie informacji i rozrywki. Bohaterami kampanii są młode osoby, które w emocjonalny sposób opowiadają, dlaczego Se.pl jest ich ulubionym serwisem.

Kampania obejmuje internet (Eska.pl, Poradnikzdrowie.pl, Mowimyjak.pl, Fabrykamuzy.pl), telewizję (Eska TV, Polo TV), radio (Radio Eska) i prasę („Super Express”). Będzie trwać do końca sierpnia br.

Kreację przygotowała agencja Bombadil.

Według badania Megapanel PBI/Gemius przeprowadzonego w czerwcu 2012 roku Se.pl notuje w ciągu miesiąca ok. 30 mln odsłon i ma 3,34 mln unikatowych użytkowników.