Zagranica

Young & Rubicam zajmie się kampanią reklamową na rzecz Toys'R'Us

Agencja reklamowa Young & Rubicam z Nowego Jorku wygrała przetarg na obsługę firmy zajmującej się sprzedażą zabawek Toys'R'Us. W przetargu...

Agencja reklamowa Young & Rubicam z Nowego Jorku wygrała przetarg na obsługę firmy zajmującej się sprzedażą zabawek Toys’R’Us. W przetargu brały udział także firmy: Leo Burnett Chicago, DDB Chicago oraz Foote Cone & Belding z Nowego Jorku. Pierwsze prace przygotowane przez Y&R będą widoczne w czwartym kwartale br. w okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia. Działaniami mediowymi na potrzeby Toys’R’Us zajmie się dom mediowy Starcom z Chicago. W ub.r. dystrybutor zabawek wydał na działania reklamowe 116 mln dol. według danych TNS Media Intelligence/CMR. (“Advertising Age”)