Kraj

Ruszyła nowa kampania Burger Kinga

Startuje pierwszy projekt zrealizowany dla klienta przez Ogilvy & Mather Advertising.

Burger King ruszył z radiową promocją oferty King Deal w cenie 10 zł. Koncept nagrania radiowego opiera się na wykorzystaniu popularnej frazy z serialu “Stawka większa niż życie”. Głosu lektorowi udzielił aktor Stanisław Mikulski. Marketer stawia na komunikację niskiej ceny i popularność swojego produktu, dlatego głównym hasłem jest “stawka mniejsza, niż myślicie”.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Ogilvy & Mather Advertising. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

20-sekundowe spoty będą emitowane na antenie ogólnopolskich i regionalnych stacji (RMF FM, Zet, Tok FM, Antyradio, Planeta FM) do 2 września. To nie pierwsza współpraca marketera z gwiazdami polskiego kina: w ubiegłym roku w spotach reklamowych można było usłyszeć głos Beaty Tyszkiewicz. 

Obecna kampania to pierwszy projekt Ogilvy & Mather Advertising dla Burger Kinga. Dotychczas marka współpracowała przede wszystkim z agencją FireFly Creation.