Zagranica

Facebook głównym kanałem Unilevera

Na nową kampanię z wykorzystaniem social mediów producent przeznaczy 4,5 mln funtów.

Gigant kosmetyczny promuje linię kosmetyków Lynx, wykorzystując Facebooka bardziej bezpośrednio – m.in. w celu wysyłania sampli. Nagrodami w konkursie Unilevera są również pobyty na trzydniowych imprezach na Karaibach.

Kampania Unilevera jest realizowana w kanałach telewizyjnych i cyfrowych, a za kreację i koncepcję akcji odpowiada agencja Bartle Bogle Hegarty. Kampania wykorzystuje hasło “Chaos comes to paradise”, które nawiązuje do wcześniej realizowanej dla brandu kampanii “Unleash the chaos”. Działania będą dodatkowo wspierane akcjami aktywizującymi, które mają zachęcać do umieszczania informacji na Twitterze i przesyłania plików wideo przez użytkowników.

Kampania nawiązuje do koncepcji innego brandu Unilevera, Magnum, które przez ostatnie dwa lata również oferowało uczestnikom promocji poszukiwanie skarbu. Marka ma prawie milion fanów w portalu Facebook.

(BrandRepublic)