Kraj

Pakosińska w kolejnym spocie UPC [wideo]

Koncept kreatywny znów oparty na dialogu artystki i jej alter ego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVM9XqmpEFYs%22%7D
Ruszyła właśnie nowa kampania reklamowa UPC. Jest ona kontynuacją współpracy operatora z artystką kabaretową, prezenterką i dziennikarką Katarzyną Pakosińską. Koncept kreatywny ponownie oparty został na humorystycznym dialogu dwóch kobiet – Katarzyny Pakosińskiej i jej alter ego.

Kampania prowadzona jest w kanałach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych. Dodatkowe wsparcie stanowi kampania internetowa oraz materiały BTL.

Za kreację odpowiada agencja DraftFCB + Ad Fabrika. Media zaplanował i kupił MediaVest. Materiałami BTL zajęła się agencja Arip.