Zagranica

Madonna może reklamować alkohol, bo ma starych fanów

ASA oddaliła skargę konsumenta, który twierdził, że spot Smirnoffa namawia nieletnich do picia.

The Advertising Standards Authority (ASA) w związku z telewizyjnym spotem Smirnoffa zarejestrowała jedną skargę na promowanie alkoholu do osób poniżej 18. roku życia. Film reklamowy zrealizowany przez JWT Manchester prezentował zdjęcia pojedynczych tancerzy, kadry z występów artystki, zdjęcia jej nowego albumu i butelkę Smirnoff z limitowanej kolekcji.  

Diageo, właściciel brandu, odpowiadając na te zarzuty, stwierdził, że ostatnia reklama z Madonną nie mogła mieć wpływu na nieletnich, bo 53-letnia gwiazda lata swojej największej popularności przeżyła w latach 80.

Firma przeprowadziła badania, które wykazały, że tylko 4,7 proc. spośród badanych w przedziale między 12. a 17. rokiem życia to fani Madonny i stanowią jedynie 5,3 proc. wszystkich jej fanów.

Marka Smirnoff współpracuje z piosenkarką od czasu drugiej edycji Smirnoff Nightlife Exchange Project w 2010 r. – podczas tej promocji konsumenci mieli szansę pojawić się w jednym z teledysków Madonny jako tancerze.

(BrandRepublic)