Kraj

Franckiewicz dyrektorem strategii i kreacji w Arrs Effectica

Dariusz Franckiewicz, dotychczasowy prezes zarządu agencji reklamowej Arrs Effectica, objął obowiązki strategic i creative directora. "Po odejściu 8 miesięcy temu...

Dariusz Franckiewicz, dotychczasowy prezes zarządu agencji reklamowej Arrs Effectica, objął obowiązki strategic i creative directora. “Po odejściu 8 miesięcy temu Mirosława Bogusławskiego, dotychczasowego dyr. kreacji, pełniłem obowiązki dyr. kreatywnego i teraz po prostu zostało to oficjalnie usankcjonowane” – powiedział Franckiewicz. Dotychczasowy dyrektor strategii Grzegorz Emanowicz przejął zarządzanie działem komunikacji bezpośredniej. Dział kreacji powiększył się ponadto o dwóch nowych copywriterów: Norberta Pęcherskiego (przeszedł z agencji Martin Jacob) i Łukasza Tkacza (to jego pierwsza praca w reklamie). Celem skupienia zarządzania strategią i kreacją agencji w jednych rękach jest wdrożenie Programu Effectica, autorskiego rozwiązania agencji, które pozwala prognozować i optymalizować efekty realizowanych kampanii. Zespół strategiczny agencji składa się aktualnie z dwóch strategic plannerów, natomiast kreacja liczy 5 dwuosobowych teamów specjalizujących się w produktach farmaceutycznych, finansowych, FMCG, produktów inwestycyjnych i centrów handlowych. Ta ostatnia specjalizacja jest związana z podpisaniem przez Arrs Effecticę umowy o kompleksowej obsłudze należącego do ECE Projektmanagement Polska centrum handlowego: Galeria Łódzka w Łodzi (wcześniej agencja obsługiwała już Galerię Dominikańską we Wrocławiu). W agencji pracuje łącznie 27 osób. (AMS)