Przetargi

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na obsługę marki piwa Żywiec

Grupa Żywiec SA potwierdziła informacje, jakie podaliśmy w DS "MMP" z 10.05. br., o planowanym przekazaniu obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki...

Grupa Żywiec SA potwierdziła informacje, jakie podaliśmy w DS “MMP” z 10.05. br., o planowanym przekazaniu obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki piwa Żywiec agencji reklamowej Just. Agencja Just zwyciężyła w przetargu, w którym oprócz niej brały również udział G7, J. Walter Thompson/Parintex oraz Euro RSCG New Europe. Na krótkiej liście znalazły się agencje Just i G7. Wartość budżetu nie została ujawniona, podobnie jak okres, przez jaki obowiązywać będzie umowa z nową agencją. W przetragu zadaniem agencji było przygotowanie kompleksowej strategii w zakresie komunikacji i rozwiązań kreatywnych dla marki Żywiec związane z przygotowaniem kampanii telewizyjnej i outdoorowej marki Żywiec na rok 2004. Jak powiedziała Eliza Panek, PR manager Grupy Żywiec SA, decyzja dotycząca wyboru agencji została podjęta na podstawie wyników badań. “Konsumenci uznali propozycje agencji Just za najbardziej przyjazne” – powiedziała Panek. W lutym br. zakończono współpracę między Grupą Żywiec a agencją reklamową McCann-Erickson Polska, która od ubiegłego roku obsługiwała w zakresie strategii i kreacji markę Żywiec. Planowaniem i zakupem mediów (poza outdoorem) dla Grupy Żywiec SA zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD. Planowaniem i zakupem nośników reklamy zewnętrznej zajmuje się dom mediowy Media Concept. (MKS, PR)