Kraj

Rusza interaktywna kampania Ikei dla Krakowa

Nowa akcja wizerunkowa angażuje mieszkańców Krakowa i regionu.

Kampania “Urządź z nami mieszkanie marzeń” stawia na zaangażowanie internautów z Krakowa i regionu. Głównym elementem kampanii są działania z pogranicza eventu i life interactive. Bohaterem działań będzie zwyczajna para, która zamieszka w nieumeblowanym mieszkaniu w centrum Krakowa pod czujnym okiem internautów. Stopniowo do ich lokum będą napływać elementy wyposażenia wnętrz z asortymentu Ikei.

Lokatorzy codziennie będą udostępniać na wideoblogu zdjęcia z wydarzeń w mieszkaniu, zamieszczać posty dotyczące kolejnych elementów wyposażenia, które chcieliby otrzymać. Internauci za pomocą aplikacji w Facebooku zagłosują na zestaw mebli, który następnego dnia znajdzie się w mieszkaniu.

Zgłoszenia w zabawie przyjmowane są od 20 do 31 sierpnia przez aplikację na fanpage’u IKEA Kraków. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie jednominutowego filmu z uzasadnieniem, dlaczego dana para zasługuje na wyróżnienie.

Spośród zgłoszeń jury wybierze dziesięć najciekawszych par. Kolejne decyzje należą do internautów: to oni zdecydują, kto zamieszka w mieszkaniu, a także o tym, jak będzie wyposażone Mieszkanie Marzeń (rozdysponują kwotę 20 tys. zł na wyposażenie). Uczestnictwo internautów również będzie nagradzane. 

Za obsługę eventu odpowiada Grupa Eskadra. Kampania “Urządź z nami Mieszkanie Marzeń” obejmuje lokalne media: internet, prasę i radio. Media zaplanował MEC.

Akcja potrwa do 30 września. W ostatni weekend września działania zakończy parapetówka, na którą będą zaproszeni mieszkańcy Krakowa.