Kraj

Nowa kawa w ofercie Kraft Foods Polska

Marketer wprowadza do Polski markę Kenco Millicano.

 

Nowa kawa w ofercie Kraft Foods Polska
Kraft Foods Polska wprowadza do Polski nową markę kawy Kenco Millicano – wynika z naszych informacji.

Przedstawiciele marketera nie potwierdzili tych informacji, ale też im nie zaprzeczyli. Kraft zapowiedział konferencję prasową pod koniec sierpnia br. Ma na niej zaprezentować “innowację w świecie kawy, która ma być rewolucją na polskim rynku”.

Kenco Millicano to tzw. wholebean instant coffee – czyli mieszanka kawy rozpuszczalnej (instant) z kawą ze świeżo zmielonych ziaren. Przygotowuje się ją tak jak kawę rozpuszczalną – zalewając gorącą wodą. W Wielkiej Brytanii dostępna jest w metalowych puszkach.

Kreacje reklamowe Kenco Millicano w Wielkiej Brytanii przygotowywała agencja reklamowa JWT London – była m.in. autorem spotu reklamowego. Spot ten emitowano wiosną ub.r. – był on wsparciem launchu tej marki na rynku brytyjskim.

Z naszych informacji wynika też, że marketing managerem Kenco Millicano w oddziale Kraft Foods w Wielkiej Brytanii jest Polak Artur Kuczera, który w latach 2008-2010 był dyrektorem marketingu kawy w Kraft Foods Polska.

Marka ma oficjalny fanpage w Facebooku.