Kraj

MTV po raz pierwszy tak mocno promuje program

Pod koniec sierpnia rusza kampania MTV wspierająca drugi sezon serialu "Inna". Stacja chce wzmocnić swoją obecność w grupie 13-29 lat.

MTV po raz pierwszy tak mocno promuje program
Viacom International Media Networks wkrótce rozpocznie pierwszą w historii polskiego MTV kampanię programu telewizyjnego. Działaniami zostanie wsparty drugi sezon serialu „Inna”. Kampania obejmie promocję w prasie, internecie, social TV oraz kreacje outdoorowe, plakaty w gimnazjach i w szkołach średnich. “Inna” to jedna z pozycji programowych stacji, która w ocenie przedstawicieli koncernu została bardzo dobrze odebrana przez tzw. pokolenie milenijne. Kampania reklamowa skierowana jest do grupy 13-29 lat.

Działania promocyjne obejmują reklamy prasowe w tytułach młodzieżowych (“Bravo”, “Bravo Girl”, “Twist”) oraz kobiecych (“Cosmopolitan”, “Joy”), kampanię bannerową w serwisach młodzieżowych, kampanię wideo w Onet.pl i  YouTube.pl. Dodatkowym wsparciem będą działania outdoorowe – citylighty w ośmiu największych miastach Polski, plakaty w prawie 800 gimnazjach i liceach oraz naklejki w sklepach, reklamy na stacjach benzynowych oraz spot kinowy. Działania reklamowe zaplanował i kupił Value Media. Konceptem kampanii teaserowej oraz lokalizacją kreacji zajął się Stettiner ID & Story.

Promocja obejmie także media społecznościowe, w szczególności w Facebooku i Twitterze. W ramach aktywności Social TV komentarz użytkowników będzie miał szansę ukazać się podczas premierowych emisji kolejnych odcinków na antenie MTV. Wartości budżetu nadawca nie podaje.