Kraj

Animex rozpocznie kampanię "Krakus, wędliny takie jak kiedyś"

Firma Animex rozpocznie 1 czerwca br. kampanię reklamową marki Krakus. Będzie to pierwsza kampania wędlin Krakusa po czteroletniej przerwie. "W...

Firma Animex rozpocznie 1 czerwca br. kampanię reklamową marki Krakus. Będzie to pierwsza kampania wędlin Krakusa po czteroletniej przerwie. “W tym czasie koncentrowaliśmy się na rozwijaniu dystrybucji i sprzedaży tych produktów. Mimo braku nakładów na media udało nam się zyskać 40-proc. przyrosty sprzedaży tych produktów rok do roku” – powiedział Bożydar Wiktor, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży krajowej i marketingu, członek zarządu Animeksu. Nowa kampania ma pomóc Animeksowi w utrwaleniu wizerunku Krakusa jako marki, którą charakteryzuje najwyższa jakość i której wyroby produkowane są według dawnych receptur. Stąd hasło kampanii “Krakus, wędliny takie jak kiedyś”. Przekaz jest kierowany głównie do kobiet w wieku 25-45 lat, mających rodziny, o zarobkach powyżej średniej krajowej. W kampanii pojawi się nie tylko szynka, flagowy produkt tej marki, ale również szerszy asortyment. Zmieniono etykiety i opakowania wyrobów. Przeprowadzono lekki “lifting” logo. Film reklamowy Animex zlecił niezależnym osobom działającym w branży mediowej, m.in. Andrzejowi Sawczukowi, który jest reżyserem i operatorem zdjęć do filmu. Zakupem i planowaniem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się Mediaedge:cia. Strategię dotyczącą pozycjonowania marki i jej komunikację opracowała firma konsultingowa Stratosfera. Nie ujawniono wysokości kwoty przeznaczonej na działania reklamowe. Kampania potrwa z różnym natężeniem przez kolejne sześć miesięcy. Będzie przebiegać przede wszystkim w telewizji i w prasie. Działania mediowe wspierać będą także akcje prosprzedażowe w sieciach handlowych (MKS)