M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Oz Clarke w kampanii Pilsner Urquell

Joanna Dziwisińska | 27 sierpnia 2012, 06:00

Discovery Brand Partnership po raz kolejny przygotował materiały reklamowe dla piwa marki Pilsner Urquell.

Kompania Piwowarska rozpoczęła niestandardowy projekt dla marki Pilsner Urquell zrealizowany przez Discovery Brand Partnership. W ramach akcji powstały cztery 5-minutowe kreacje – winiety komercyjne – przybliżające widzom dziedzictwo marki Pilsner Urquell. Spoty emitowane są w kanałach z portfolio Discovery. Na bazie nakręconych materiałów stworzono również 30-minutowy film dokumentalny o marce, który dostępny jest w internecie. 

Przewodnikiem po świecie Pilsner Urquell jest międzynarodowy ekspert alkoholi Oz Clarke, brytyjski aktor i prezenter telewizyjny. Za reżyserię odpowiada Michael Davies. Całość produkcji koordynowana była przez polski zespół Brand Partnership Discovery Media, zdjęcia przeprowadzone zostały w Czechach na terenie browaru w Pilznie. W całość projektu zaangażowane były Starcom, który koordynował aspekt mediowy, oraz DDB, który wziął udział w procesie kreacji. Producentem wykonawczym filmów jest dom produkcyjny Timecode.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,