LPP, firma odzieżowa, do której należą takie marki jak Reserved czy Cropp, zdecydowała się na przygotowanie teasera jeszcze przed uruchomieniem “właściwej” kampanii, związanej z jesienno-zimową kolekcją marki House. Kampania “Denim” jest w całości poświęcona ubraniom dżinsowym, które są częścią najnowszej kolekcji.
Sesja zdjęciowa do kampanii autorstwa Rafała Milacha tym razem odbyła się w Londynie. Uzupełnieniem jej rezultatów jest strona internetowa www.house.pl, na której obok fotografii można obejrzeć także film wideo, nakręcony w londyńskim parku Hampstead Heath.
Reżyserem filmu jest Marcin Filipowicz, stylizacją zajęła się Marta Kalinowska, fryzurami Takanori Yamaguchi, a całość wyprodukowała agencja AF Photo. Od strony kreatywnej nad całością czuwał Maciej Czarnecki.
Kampania “Denim” to preludium do jesienno-zimowej kampanii, do której zdjęcia – już o zupełnie innym klimacie – powstały również w Londynie. Główna kampania House ma ruszyć już niebawem.