M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lorenz rozpoczyna intensywną kampanię

( red. ) | 27 sierpnia 2012, 06:00

We wrześniu rusza wsparcie marki Naturals.

Lorenz rozpoczyna w Niemczech rozległą kampanię wspierającą chipsy Naturals. Wraz z końcem września rusza komunikacja telewizyjna (kreacja: Pahnke Markenmacherei) promująca produkt. Towarzyszą jej intensywna akcja samplingowa i dystrybucja materiałów POS. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

Z kolei kampania internetowa ma zaangażować ponad 200 mln widzów, sampling ma zaś dotrzeć do 5 tys. odbiorców. Trzeci filar kampanii opiera się na cross-promocji z jednym z największych portali lifestyle'owych dla kobiet. Lorenz w swoich badaniach doszedł do wniosku, że kobiety częściej stają się ambasadorami marek, którym ufają. W zamian za współpracę portal Erdbeerlounge oczekuje od producenta chipsów 5 milionów nowych odbiorców.
 
Kampania marketingowa ma na celu podniesienie udziałów Naturalsów w rynku – w tej chwili jest 4,1 procent w segmencie chipsów.

(Horizont)

Czytaj więcej na temat: , , ,