Kraj

BNP Paribas chce rozmawiać o planach

Bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii kredytów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fgro1EvOGx3k%26feature%3Dshare%26list%3DUUXmDIeO-fgJAIUno6mvMj8g%22%7D
Bank BNP Paribas rozpoczął kampanię “Porozmawiajmy o Twoich planach”, promującą kredyty gotówkowe i samochodowe. Na potrzeby jesiennej odsłony przygotowano spot “Kurs angielskiego”. Kampania potrwa do 2 grudnia. 

Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, TVN, oraz kanałach tematycznych, jak np. TVN24, Canal Plus, BBC, National Geographic, Planete, TCM czy Kino Polska. Reżyserem spotów jest Mitja Okorn.

Reklama prasowa obejmie takie tytuły jak “Auto Świat”, “Moto”, “Auto Moto” i “Top Gear”. Bank będzie również obecny z kampanią w internecie.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG. Wartość budżetu kampanii nie została podana.